Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Waarde van NXT bij belangrijke gebeurtenissen  (Read 100 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Zeegeuze

• Fresh Nxter
  • *
    • View Profile
Waarde van NXT bij belangrijke gebeurtenissen
« on: January 25, 2014, 12:30:23 PM »
Ik ben deze threat gestart, om even jullie mening te hebben over hoe de waarde van NXT zal wijzigen bij belangrijke gebeurtenissen.

Zo hebben we dit weekend de introductie op Vircurex: zal dit de prijs omhoog duwen en net naar beneden? Ervaring met de introductie van de CNY/NXT op Bter (die trouwens stukken goedkoper is dan Dgex om aan te kopen) leert ons dat de waarde spectaculair kan stijgen. Zal de introductie op Vircurex hetzelfde effect hebben?
NXT: 16943371434650429740

Offline bandar

• Fresh Nxter
  • *
    • View Profile
Re: Waarde van NXT bij belangrijke gebeurtenissen
« Reply #1 on: January 26, 2014, 09:20:13 PM »
Nee, ik denk het niet.  Bter-release was onverwacht + bter is een veel grotere site (meer trades).  Het effect van de release zit er nu al een beetje in verwerkt.  Vergeet ook niet dat voor de bter release er eigenlijk enkel de 'obscure' dgex was.  De mensen die met altcoins bezig zijn, zitten op bter, vircurex, cryptsy etc etc.  Diegene die nxt wouden kopen hebbe er heus al...

Ik vrees zelfs mogelijk een negatief efect.  Als veel mensen die er dachten uit te stappen hopen op een positief effect en het blijft uit, zijn ze weg en daalt de prijs.  Mijn gok?  Een kleine stijging tot 0.0001 en dan een daling.
donations: 16494496425403169240  (cheers)

Offline Damelon

• Senior Nxter
  • Sanity, you're a madman!
    • View Profile
    • Nxt, de 2e generatie cryptovaluta
Re: Waarde van NXT bij belangrijke gebeurtenissen
« Reply #2 on: January 27, 2014, 12:25:10 AM »
Mijn vermoeden is dat de prijsstijgingen die we kunnen verwachten van de nieuwe functies gaat komen. (en een goede client!)

De exchanges zullen eerder voor stabilisatie zorgen.
Als er één exchange raar gaat wiebelen, zullen de anderen het eerder kunnen opvangen. Dat is me liever dan stijgingen of dalingen.

Daily summary of the NXT thread on Bitcointalk
Please donate to help maintain the site on Nxt account 18229868146885750725